Rumah Baru..

Ada nampak x perubahan pada rumah saya ni??hehehe*cam bangga ja budak yati ni.maap ye kwn2 keterujaan saya membuatkan saya sedikit lupa diri.hehehe..bukan senang tau nk edit pelbagai nih..jenuh memerah otak mencari idea..*rajin la konon..buat masa sekarang saya berpuas hati la..dah boring nanti saya ubah lagi ye..klu sapa yg persn ari 2 bkn cmni layoutnya..alih2 ari ni tuka lg sebab layout ari 2 dh berterabur..agkny xsesuwai kot..tp layout ni pon kra okey la kn..nmpk meriah kn..2 la konsep yg saya mao.hehehe..pasni nk edit lagi.hehehe

saya pon xtau nk tulis apa sbnony..xdak apa yg menarik yg boleh diceritakan..blog ni pon juz 4 fun..xdak tujuan tertentu so rojak la..mcm2 ada.....rasa nak tulis tentang semut saya tulis la tentang semut..rasa nak tulis tentang makan tulis la tentang makan..pape pon boleh..xdak tema.anything can be.leh lak cm2 kn.hehe
*2 la..org len nk berblog awak pon nk berbog.huhuhu..
*dlm banyak2 binatang semut gk yg jadi mangsa..pa masalah ngan semut 2.hehe



2 comments:

Gieyana October 13, 2009 at 3:20 PM  

cantik pon layout nie...cung n blue gitu..:D

Yati Lee October 13, 2009 at 4:01 PM  

i look blue!!hehehe..mmg ska wrn ni pon..kna ngn jiwa..

..Tuan Rumah..

My photo
Menjalankan bisnes online menjual barangan Tupperware Brands yang sangat menarik pada harga yang berpatutan..jika ada yang berkenan di hati dapatkannya dengan segera..kami sedia menerima tempahan..

..Followers..

..Jom Sembang..


ShoutMix chat widget

..Award..

..Award..